Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Dank je Ronson we laten ze nog even rijpen.

De Somango`s spelen na een schitterende training een belabberde wedstrijd Mannen 6 vrouwen 1 tot nu toe.
    Dus ben bang dat het geen volle tent Somango`s gaat worden.

Comment

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Da's dik klote, nog snel wat zaden kiemen dan...
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

@Nik ja maar heb geen voorgroei ter beschikking dus gaan we voor 9x60 day lemon van DNA-genetics heb deze net besteld dus hopelijk woensdag uiterlijks binnen donderdag in spongpot en gelijk onder 12/12 schijnt met deze Lemon Skunk x Ruderalis heel goed te gaan.
        Opbrengst 28/40 gram 60 dagen vanaf zaad.
        Aangezien de somango`s 12 weken moeten mag het ook 70 dagen worden.
        Wilde wel graag voor de jaarwisseling leeg zijn.

Comment

Mooi resultaat!!

Ben benieuwd naar je nieuwe ronde! Heb ff zitten lezen en groene vingers heb je wel, dat wordt vast weer een top ronde!

Succes!
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Jammer van het mannenratio in je regs, die Lemons zijn fem?

Comment

lo m8 ,

leuk om te horen dat je van start bent gegaan met de somango's

ivm die mannen das wel balen , dat jij der net zoveel hebt

mss optie om die slet te stekken ??

tevens zou ik zeggen , chek je pm box effe

groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja krasi zijn femzaden.
                Vrijdag start ik verslag.

Comment

Dat verklaart de naam SoMANgo natuurlijk .. Balen man Succes met de volgende ronde!
                  Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                  done

Comment

Het is niet anders Bacos.
                    De lemons zijn onderweg.
                    Dus die tent komt wel vol.

Comment

Even een tussenstand heren 6 dames 3

Comment

De Lemons zijn binnen.
                        Dus die tent gaat vol komen.
                        Zijn mooie donkere zaden,dus kan niet wachten om ze in de aarde te steken.
                        Op naar een volle tent.

Comment

Ben zeer benieuwd naar je lemons!!!
                          Als het bij jou wt word staan die ook bovenaan mijn verlang lijstje!
                          De volgende run toch voor een af lemonhaze!
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hebben de dames al weer een keer gescoort? of hebben die mannen toch de overhand genomen.

Comment

Nee Ronson de dames hebben weer gescoord.
                              Het staat nu 6-4 maar de overhand ligt te weeken dus de mannen zullen snel in minderheid zijn.
                              hup wijven

Comment

Zo is tijd voor een rookverslag.

De Amnesia Lemon

Deze rook na het droge wat hooiig maar is in de pot heerlijk naar lemon gaan ruiken als je in een topje knijpt en goed ruikt dan zit ergens achterin die amne geur maar heel mondjes maat.
                                Roken doet ze met een zachte toon die lemonachtigsmaak.
                                De high is niet heftig maar blijft redelijk lang hangen en door de geur wil je wel een tweede al is dat de eerste 1.5/2 uur niet nodig.
                                Al met al een lekker rokertje.
                                Geur/smaak:7
                                Groei/bloei plezier:7
                                High:7,5
                                Maakt gemiddeld:een 7+

Pine2
                                Deze smaakt net als de andere pine maar is qua effect anders.
                                Dat bodygevoel krijg ik bij deze niet wel blijft de high heerlijk lang hangen.
                                Geur/Smaak 7,5
                                groei/bloeiplezier 6,5
                                High/stoned 7
                                Wat het gemiddelde brengt op een -7

De Vanilla Kush
                                Dit is toch wel mijn favoriet geworden deze ronde.
                                Vol van smaak en een heerlijk bouqeut van geuren komt voorbij vanilla,lavendel en de lente.
                                Dit is een echt smaakmakertje en durf ik een ieder aan te raden.
                                De high is super lekker en een lichte bodystoned is wel aanwezig maar niet belemmerend of beklemmend.
                                Al met al de beste van deze ronde.
                                Geur/smaak 8,5
                                Groei/bloeiplezier 8,5
                                High/stoned 8,5
                                Het gemiddelde komt daarmee op 8,5

De conclusie van deze ronde is dat august hier draaien uit den boze is en misschien juli ook nog wel.
                                Aangezien dit mijn eerste keer was mag ik zeker niet mopperen al had ik met iets alerter te zijn een nog beter resultaat kunnen behalen met name tijdens die hitte.
                                Hier heb ik te lang door gevoerd en dat was terug te zien aan de planten.
                                Tevens moet de watergift beter ze hebben toch een paar keer iets te nat gestaan en dan met name in de groei dit heeft dagen gekost.
                                Beestjes hebben we niet gehad afgezien van een verdwaade vlieg.
                                De soortjes waren op zich wel makkelijk dus voor een beginneling zeker aan te raden.
                                Dus de breeder Barney's hebben we bij deze gehad.
                                De vanilla ga ik nog wel een keer nemen maar dan gaat ze naar buiten denk dat ze daar nog meer tot haar recht komt.
                                Kortom was een leerzame kweek.
                                Wil een ieder bedanken voor het volgen en hopelijk tot ziens bij de nieuwe ronde.
                                Waarvan vanavond een uitgebreide update.
                                Nou groeten en tot ziens bij mijn volgende verslag.

P.S.En nog bedankt voor de 5 sterren.

Comment

Bezig...
                                X